Divat

Idén is online tekinthető meg a négynapos Budapest Central European Fashion Week

2 perc olvasás

Online lesz követhető idén tavasszal is a Budapest Central European Fashion Week: a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) csütörtökön kezdődő négynapos virtuális eseményén 26 magyar és 11 régiós tervező mutathatja be legújabb alkotásait a hazai és nemzetközi nagyközönségnek.

Mint az MDDÜ hétfői közleményében írják, a Budapest Central European Fashion Week (BCEFW), Közép-Európa egyik legnagyobb divateseménye hosszú évek óta a nagyközönség, a buyerek, a tervezők és a média találkozásának elsőszámú állomását jelenti a térségben, melynek köszönhetően Budapest egyre közelebb kerül ahhoz, hogy a régió meghatározó divatfővárosai közé tartozzon.

A márciusi lesz az MDDÜ második digitális divathete, hiszen az októberi BCEFW szintén ebben a formában valósult meg. Virtuális jellegén túl további különlegességeket is tartogat a rendezvény, hiszen két szezon darabjai is helyet kapnak az online kifutón. Tavaly októberben a vírushelyzet miatt számos márka nem tudott bemutatkozni 2021-es tavaszi-nyári kollekciójával, ezért az ügynökség lehetőséget biztosít számukra ezek pótlására.

A DIGITAL FASHION WEEK AW21/22 a következő őszi-téli kollekciókat mutatja be március 25-26. között, míg az SS21 WEEKEND során, március 27-én és 28-án, a tavaszi és nyári összeállítások kapják a főszerepet.

Budapest-Central-European-Fashion-Week-divatmagazin.hu

A divathét alatt a régiós és nemzetközi divatvilág figyelme is Budapestre irányul, az online megvalósításnak köszönhetően pedig bárki megismerheti azokat a tehetséges magyar tervezőket, akik a Milan Fashion Week kifutóin is bemutatták legújabb kollekcióikat. Az érdeklődők huszonhat magyar divattervező és műhely, többek között az Artista, a Celeni, a Cukovy, az Elysian, Kata Szegedi, Katti Zoób, a Romani Design, valamint a Sentiments munkáiba nyerhetnek betekintést.

A hazai tehetségek mellett tizenegy régiós divattervező is bemutatkozhat, így az esemény tökéletesen visszatükrözi Közép-Európa kulturális gazdagságát.

A trenddiktáló márkák előre rögzített runway-videóit március 25. és 28. között vetíti az MDDÜ a BCEFW hivatalos Facebook-oldalán. A rendezvényen megjelenő hazai márkák egy részének termékei már elérhetőek a 2020 decemberében indult Budapest Select Concept Store webshopban – áll a közleményben.

[custom-related-posts title=”Ezt olvastad már?” none_text=”None found” order_by=”title” order=”ASC”]




Kapcsolódó bejegyzések
Divat

Színes női cipők tavaszra és nyárra – hogyan viselheted ezeket a legstílusosabban?

3 perc olvasás
A tavaszi és a nyári szezon tökéletes alkalmat biztosít arra, hogy bátrabban játsszunk a színekkel, így gardróbunk szürke és fekete dominanciáját felválthatják…
Divat

Apró változtatás, hatalmas megújulás

4 perc olvasás
A férfi divatról elterjedt közhiedelem, hogy jóval egyszerűbb és letisztultabb mind forma világában, színeiben mind pedig a felhasznált anyagok tekintetében. Nem beszélve…
Divat

Divatosan az irodában – elvárások és egyéniségünk

3 perc olvasás
Kiskosztüm magassarkúval vagy farmer és tornacipő? Az irodai öltözékünk kiválasztásakor nemcsak azt kell mérlegelnünk, mi illeszkedik saját stílusunkhoz, hanem azt is, öltözékünknek…
Légy tagja az elit klubnak!

Értesülj elsők között a legújabb bejegyzéseinkről!