Divat

Lenyűgözték a magyar divattervezők a Milano Fashion Week közönségét

2 perc olvasás
Kép forrása: Instagram/@hfdagency

Nyolc magyar márka teltházas show-n mutatta be jövő évi tavaszi-nyári kollekciójának darabjait a Milano Fashion Week-en (MFW) – nyilatkozott a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ). 

Az ADI Design Museumban helyet kapó, 48 lookot felvonultató divatbemutatón több mint 300 néző vett részt, melléjük többezer látogató csatlakozott, akik a Fashion Hubban megtekinthető prezentációra voltak kíváncsiak – közölték.
Az MDDÜ és Camera Nazionale della Moda Italiana közös mentorprogramjában öt magyar tervező – Abodi, Cukovy, Kata Szegedi, Zsigmond és a Thefour – vonultathatta fel legújabb kollekcióját a kifutón kollektív divatbemutató keretében. A MFW Fashion Hubjában pedig egy héten keresztül hat hazai márka – Abodi, Cukovy, Kata Szegedi, Nini, Unrealindustry és a Pinetime – darabjait tekinthették meg az érdeklődők. Az Unrealindusrty állványainál VR-szemüvegen keresztül be lehetett járni a márka virtuális üzletét is.

A magyar divatmárkák immár nyolcadik alkalommal mutatkoztak be a hétfőn véget ért milánói divathéten az MDDÜ Budapest Select ernyőmárkája alatt. Ennek célja, hogy a tehetséges hazai tervezők egyéni márkajegyeiket megtartva, de a piac felé egységes kommunikációval nagyobb figyelemben részesüljenek a nemzetközi megjelenéseken. A magyar tervezőknek lehetősége nyílt megismerkedni a nemzetközi, többek között az amerikai és kínai szaksajtóval, valamint az MDDÜ és a CNMI meghívását elfogadó viszonteladókkal.

A Budapest Select ernyőmárka alatt felvonuló tervezők mellett a Pelso fürdőruhamárka is bemutatkozhatott Milánóban Balaton ihlette kollekciójával virág-, daru- és szendermintákkal borított ruháival.
A tájékoztató idézi Jakab Zsófiát, az MDDÜ vezérigazgatóját, aki szerint az MDDÜ és CNMI által közösen mentorált tervezőkre egyre többen kíváncsiak.

“Stratégiai célunk, hogy a magyar tehetségeket tovább támogassuk a nemzetközi siker és elismertség útján, ezzel Magyarországnak a régióban betöltött központi szerepét, illetve nemzetközi szinten az országimázst is erősítve”

– hangsúlyozta a vezérigazgató.

Ez a két videó betekintést enged a kulisszák mögé is:

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Milano Fashion Week (@milanfashionweek) által megosztott bejegyzés

[custom-related-posts title=”Írásaink hasonló témában:” none_text=”None found” order_by=”title” order=”ASC”]

- MTI


Kapcsolódó bejegyzések
Divat

Színes női cipők tavaszra és nyárra – hogyan viselheted ezeket a legstílusosabban?

3 perc olvasás
A tavaszi és a nyári szezon tökéletes alkalmat biztosít arra, hogy bátrabban játsszunk a színekkel, így gardróbunk szürke és fekete dominanciáját felválthatják…
Divat

Apró változtatás, hatalmas megújulás

4 perc olvasás
A férfi divatról elterjedt közhiedelem, hogy jóval egyszerűbb és letisztultabb mind forma világában, színeiben mind pedig a felhasznált anyagok tekintetében. Nem beszélve…
Divat

Divatosan az irodában – elvárások és egyéniségünk

3 perc olvasás
Kiskosztüm magassarkúval vagy farmer és tornacipő? Az irodai öltözékünk kiválasztásakor nemcsak azt kell mérlegelnünk, mi illeszkedik saját stílusunkhoz, hanem azt is, öltözékünknek…
Légy tagja az elit klubnak!

Értesülj elsők között a legújabb bejegyzéseinkről!

×
Divat

Magyar tervezők nyűgözték le szeptemberben Párizst és Milánót