Divat

Újra feltűnik a magyar piacon a GAP ruhamárka

2 perc olvasás

Az amerikai GAP ruházati és kiegészítőket forgalmazó márka bejelentette, hogy a Ganeta Pannónia Kft.-vel kötött franchise együttműködés keretében lép be a magyar piacra. Az Etele Plazában megnyíló első önálló GAP üzlet a márka hazai terjeszkedésének kezdetét jelenti.

Az Etele Plazában a márka 2021-es őszi férfi, női, gyermek- és babaruházati kollekcióiból válogathatnak a vásárlók. A Gap továbbra is épít a farmerkészítésből eredő hagyományaira, és elkötelezett a minőségi és felelős ruhagyártás iránt. A 350 négyzetméteres üzletben meghatározó termékeinek széles választékát kínálja, többek között farmereket, pólókat és kapucnis pulóvereket, valamint a márka jellegzetes logós termékeit.

A Ganeta Pannónia Kft. 2021 végéig elindítja a Gap önálló e-kereskedelmi weboldalát is, amely egy új fogyasztói felületen keresztül növeli a márka elérhetőségét, és omnicsatornás kínálatot biztosít a magyarországi vásárlók számára.

Izgatottan várjuk, hogy partneri együttműködéseinken keresztül a Gap tovább bővüljön a kulcsfontosságú nemzetközi piacokon. Az olyan regionális szakértőkkel, mint a Ganeta Pannónia Kft.-vel kötött partnerség teszi lehetővé számunkra, hogy világszerte felerősítsük és eljuttassuk releváns, célvezérlet márkáinkat új és meglévő vásárlóinkhoz

– mondta Adrienne Gernand, a Gap Inc. stratégiai szövetségekkel, licenszekkel és ingatlanokkal foglalkozó üzletágának vezetője.

Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy egy olyan ismert globális márka, mint a Gap az Etele Plazát választotta a magyarországi piacra lépésének színhelyéül. A bevásárló- és szórakoztatóközpont egyedülálló elhelyezkedése, láthatósága, digitális és építészeti megoldásai, valamint kiváló szolgáltatási környezete olyan kivételes vásárlói élményt teremt, amely elengedhetetlen a legnagyobb bérlők számára

– hangsúlyozta Balástyai Márk, az Etele Plaza projektigazgatója.

A Ganeta Pannónia a Magistrat International d.o.o. leányvállalata, amely egy több mint 110 divatmárkát kínáló kiskereskedelmi társaság. Számos márkaboltot üzemeltetnek Szlovéniában, Horvátországban, Magyarországon és Szerbiában.

Az 1969-ben San Franciscoban alapított Gap továbbra is épít a farmerből eredő örökségére, és világszerte online, valamint a vállalat által üzemeltetett és franchise kiskereskedelmi helyszíneken lép kapcsolatba a vásárlókkal.

[custom-related-posts title=”Kapcsolódó írásaink” none_text=”None found” order_by=”title” order=”ASC”]

Forrás: MTI/Noguchi Porter Novelli
Fotó: illusztráció, wikimedia



Kapcsolódó bejegyzések
Divat

Színes női cipők tavaszra és nyárra – hogyan viselheted ezeket a legstílusosabban?

3 perc olvasás
A tavaszi és a nyári szezon tökéletes alkalmat biztosít arra, hogy bátrabban játsszunk a színekkel, így gardróbunk szürke és fekete dominanciáját felválthatják…
Divat

Apró változtatás, hatalmas megújulás

4 perc olvasás
A férfi divatról elterjedt közhiedelem, hogy jóval egyszerűbb és letisztultabb mind forma világában, színeiben mind pedig a felhasznált anyagok tekintetében. Nem beszélve…
Divat

Divatosan az irodában – elvárások és egyéniségünk

3 perc olvasás
Kiskosztüm magassarkúval vagy farmer és tornacipő? Az irodai öltözékünk kiválasztásakor nemcsak azt kell mérlegelnünk, mi illeszkedik saját stílusunkhoz, hanem azt is, öltözékünknek…
Légy tagja az elit klubnak!

Értesülj elsők között a legújabb bejegyzéseinkről!