Az évtizedek folyamán a Coca-Cola mindig próbálta valami újjal meglepni a fogyasztókat. Az induláskor még csak egy fajta ízben, és kiszerelésben lehetett kapni az üdítőt, de az évek során a termékpaletta elképesztő módon kibővült. A márka most egy rejtélyes Facebook-posztban üzent a vásárlóknak.
Az oldalukra kirakott képre annyit írtak, hogy “Jön, jön jön!”. Ez persze még nem jelentene semmit, de ha megnézzük a szöveg hátterét, jól kivehető a Cherry Coke egykori dizájnja.
A cseresznyés ízvilágú üdítő a 90-es évek és az ezredforduló idején hatalmas népszerűségnek örvendett, egyes adatok szerint közel annyi fogyott belőle, mint a cég sztenderd termékéből. Ezért is volt fura, amikor egyik napról a másikra megszűnt.
Az elmúlt években próbáltak hasonló frissítőt készíteni, de már főként zero (azaz cukormentes) verzióban, azonban ez közel sem nyerte el a vásárlók tetszését. Viszont most úgy tűnik észbe kapott a cég, és a manapság népszerű “retró hullámot” meglovagolva újra a boltok polcaira teszik a cseresznyés kólát. Arról, hogy ez mikor fog megtörténni még nincsen információ, ahogyan egyelőre arról sincs, hogy milyen kiszerelésben lesz kapható.
Ha görgetünk a kommentek között látható, hogy a legtöbben már alig várják, hogy újra megkóstolhassák azt a bizonyos ízt, ami nem csak egy üdítőt jelent, hanem egy korszakot is, amire jó visszagondolni, és felidézni az akkori életérzést.
Na, de mi? Ha Te már sejted, írd meg nekünk kommentben! 😉
Közzétette: Coca-Cola – 2021. február 22., hétfő
Kérjük kövess minket! Számodra csak egy kattintás,
de nekünk a világot jelenti! 🙂